Celem
gry jest doprowadzenie swojego pionka do wylosowanej wcześniej
postaci. Gracz będzie się poruszał o tyle pól, ile wskaże wynik
rzutu kostką. Kierunek ruchu wybiera gracz. Podczas jednego ruchu
gracz może dowolnie zmieniać kierunek poruszania się. Do celu
(wylosowana postać) może dotrzeć dopiero, kiedy zbierze cały
komplet liści (mogą to być inne atrybuty dostosowane do omawianego
tematu lekcji np. działania matematyczne).
Aby
rozpocząć grę należy wylosować postać, która będzie metą,
celem gry gracza. W tym celu gracze losują jedną z kart, czytają
opis postaci i
odnajdują odpowiednią postać.
Karty z wizerunkami postaci układamy w centralnej części maty. Pionki
(żetony, kubeczki plastikowe) ustawiamy w rogach lub na obrzeżu
maty (jeśli jest więcej niż 4 graczy). Pionkami mogą być również
krążki humanistyczne (jeśli posiadamy). Wtedy pionkiem może być
np. krążek z
pierwszą literą imienia zawodnika.
Wygrywa
gracz, który pierwszy dojdzie do mety (wylosowanej na początku
postaci) i zbierze komplet liści (6 różnych).
MATERIAŁY DO POBRANIA:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz